Fylkesnes AS er et veletablert rådgivningsfirma innen fagområdene prosjekteringsledelse, byggherreombud og prosjekt/byggeledelse for private og offentlige oppdragsgivere. Vi har mange utfordrende prosjekter i tiden som kommer og trenger derfor flere dyktige medarbeidere.
Våre verdier er: seriøs, kunnskapsrik, problemløser, engasjert, langsiktig og forutsigbar.

Om stillingen

Fylkesnes AS kan tilby en interessant og lærerik hverdag, med mange spennende og utfordrende prosjekter. Vi deltar med prosjektadministrasjon i alle faser med prosjekter, fra skissestadiet og frem til overlevering. Bedriften innehar høy faglig kompetanse, og vektlegger fortløpende videreutdanning og kursing til alle ansatte. Vi har en flat organisasjonsstruktur, og et godt utviklet internsystem. Fylkesnes AS er en trygg og solid arbeidsplass, med høy ordretilgang og positive fremtidsutsikter. Vi vektlegger sosialt samhold og en inkluderende arbeidsplass.

Arbeidsoppgaver

Ledelse, koordinering og oppfølging av prosjekter
Kontrakt- og økonomistyring
Kontroll- og kvalitetssikring
Fremdriftskontroll og risikovurdering
Oppfølging og koordinering av SHA/HMS oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner

Bachelorgrad eller master innen byggfag
Erfaring med prosjekt-administrative oppgaver
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Teamledererfaring

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
Selvstendig og løsningsorientert
Strukturert, evne til å håndtere flere prosjekt-oppgaver samtidig

Fylkesnes AS tilbyr

Konkurransedyktige lønnsbetingelser
Pensjonsordning og forsikringer
Faglig utvikling med nødvendig oppdatering og kurs
Aktivt og fleksibelt miljø
Spennende og utfordrende prosjekter

Søknad

Kun kvalifiserte søkere kommer i betraktning til stillingen.

Søknad sendes: firmapost@fylkesnes.no

Ta gjerne kontakt dersom du ønsker ytterligere informasjon om stillingen.
Kontaktperson: Daglig leder Geir Hansen, geir@fylkesnes.no